تعمیرات گوشی سامسونگ A04e در کرج

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A04

جدید ترین گوشی اقتصادی حال حاظر سامسونگ ، A04 امروز برای بررسی اینجاست.

کوشی که نسبت به نسل های قبلی خود مشخصات فنی بهتری دارد و بیشتر مورد استقبال کاربران و طرفداران گوشی های سامسونگ قرار گرفته است.

به طور کل گوشی های سری (A01/A02/A03و..) از طراحی معمول سامسونگ در سری A پیروی نمیکنند و در قاب پشتی طراحی خاص خود را دارند که این یک خبر خوبی برای طرفداران می باشد زیرا بسیاری از گوشی های سامسونگ سری A در نگاه اول باهم تفاوتی ندارند و در بسیاری از موارد فقط ابعاد آن ها تغییر پیدا کرده است.

این تغییر به علت انتقاد کارشناسان و طرفداران بر یکنواخت بودن طراحی گوشی های میان رده سامسونگ بوده و گویی آن ها راه و روش اپل را پیش گرفته اند که گوشی ها سال به سال از نظر فنی تغییر کرده اما از نظر ظاهری نه ، که این خود جذابیتی گوشی را کاهش داده است.

در قاب پشتی A04 ، دو دوربین به همراه یک فلش قرار گرفته است که به صورت دو تا ماژول دوربین و یک فلش در کنار آن ها بوده و خبری از یک پنل مستطیلی نیست که دوربین ها در آن قرار گرفته باشند ، و جز نام سامسونگ در پایین قاب پشتی چیز دیگری برای نمایش وجود ندارد.

اما در پنل جلویی صفحه نمایش همچنان مث اکثر مدل های به روز سامسونگ طراحی شده است که دوربین سلفی در بالای آن به صورت قطره ای قرار گرفته و حسگر تماس و اسپیکر آن در حاشیه بالای گوشی مخفی شده است تا به شما تا حد امکان صفحه نمایشی با کمترین حاشیه ممکن را ارائه دهند.

اسپیکر اصلی گوشی ، سوکت شارژ ، سوکت هندزفری و میکروفون همگی در پایین گوشی قرار گرفته اند و تقریبا میشه گفت تنها نکته منفی این گوشی نداشتن حسگر اثر انگشت می باشد.

در این گوشی به تازگی در اکتبر 2022 با پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12 وارد بازار جهانی شده است که در همین زمان کم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی جذاب مبپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

تعمیر در خانه

در معدود مواردی شما میتوانید بعضی از مشکلات را خودتان در خانه حل کنید و زمان و هزینه اضافی را صرف نکنید.

مواردی مثل فلش کردن گوشی  (با تنظیمات کارخانه فرق میکند) ، سرویس اسپیکر و میکروفون ها و یا حتی تعویض گلس گوشی کارهایی هستند که شما خودتان میتوانید در منزل به راحتی انجام دهید بدون هیچ هزینه ای.

مثلا ممکن است شما از فروشگاه های آنلاین گلس گوشی خریداری کنید اما نمیتوانید آن را نصب کنید و باید وقت خود را صرف مراجعه به نزدیک ترین موبایل فروشی بکنید و هزینه ای هم پرداخت کنید تا گلس را بر روی گوشی شما نصب کنند.

در مواردی ممکن است گوشی شما درگیر بدافزاری ( ویروس) شده باشد و نیاز به پاک کردن تمامی اطلاعات داخل گوشی شما باشد ، در این مورد شاید فکر کنید با تنظیمات کارخانه مشکل شما حل شود ولی اشتباه فکر میکنید زیرا تمامی اطلاعات با این روش پاک نمی شود و در آینده دوباره شما با همان مشکل مواجه خواهید شد.

در ادامه این روش ها را به شما آموزش خواهیم داد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A04

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) با سال ها سابقه و تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ همراه با تیم متخصص و با تجربه که دارای مدارک معتبر می باشند ، در کنار شماست تا پروسه تعمیر A04 شما با بهترین کیفیت و کم ترین دردسر همراه با گارانتی 12 ماهه انجام شود.

اگر شما گوشی A04 دارید ، به احتمال زیاد از آن استفاده های بسیار مهمی میکنید و این گوشی برای شما بسیار کار آمد است.

حال اگر برای گوشی A04 شما مشکلی پیش آید که دیگر قابل استفاده نباشد . یا استفاده از آن موجب آزار و اذیت شما شود ، چه می کینید؟

قطعا به دنبال تعمیر آن هستید. تعمیری که شمارا از شر دیگر مشکلات راحت کند و دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه خود نداشته باشید.

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج اینجاست تا تمام این خدمات را همراه با بهترین قیمت و کیفیت برای شما عزیزان انجام دهد.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

مشخصات فنی A04

  • صفحه نمایش: 6.50-inch (720×1600)

 

  • پردازنده: octa-core

 

  • دوربین سلفی: 5MP

 

  • دوربین اصلی: 50MP + 2MP

 

  • رام: 4GB

 

  • حافظه داخلی: 64GB

 

  • باتری: 5000mAh

 

  • سیستم عامل: Android 12
    تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

مشکل اسپیکر

ممکن است برای اسپیکر گوشی شما مشکلاتی پیش آید و در عملکرد عادی آن اختلال ایجاد کند ، مثلا صدای آن همراه با نویز باشد ، صدای آن بسیار کم شود و یا به طور کلی قطع شود.

اگر به طور کل صدای آن قطه شده باشد یا همراه با نویز باشد ،تعمیر آن کار شما نمی باشد و باید به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir) مراجعه کنید.

اما اگر صدای آن به مرور زمان کم شده است شما میتوانید این مشکل را حل کنید.

ابتدا شما نیاز به یک مسواک یا فرچه کوچک دارید که آن را به مقدار کمی تینر آغشته کنید ( توجه شود مقدار تینر بسیار کم باشد زیرا در صورت زیاد بودن آسیب جدی به اسپیکر یا میکروفون شما میرساند) سپس فرچه یا مسواک خود را در جهت بیرونی بر روی اسپیکر خود بکشید.

اگر مشکل از گرد و غبار و کثیفی باشد شما به راحتی تغییر را بر روی اسپیکر خود می بینید و تغییر را در صدای آن حس می کنید.

تعمیرات گوشی سامسونگ A04 در کرج

چرا به مرکز تعمیرات سامسونگ گلکسی A04 در کرج اعتماد کنیم؟

شما همیشه باید برای تعمیر هر وسیله ای در صورت وجود ، به نمایندگی آن محصول مراجعه کنید تا خدمات آن ها دارای گارانتی باشد و از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کنند

پس وقتی گوشی A04 ما خراب می شود چیکار باید بکنیم؟

شما میتوانید با مراجعه حضوری به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ در کرج و صحبت با کارشناسان ما اعتماد کامل را کسب کنید.

تمامی خدمات و تعمیرات ما دارای ضمانت و گارانتی می باشد، و این خود دلیلی برای اعتماد به مجموعه ما می باشد و تمامی قطعات تعویضی از بهترین جنس موجود در بازار می باشد.

ما همانطور که گفته ایم از قطعات اصلی و اورجینال در تعیمرات استفاده میکنیم و تیمی ماهر و حرفه ای در پروسه تعمیر گوشی A04 حضور دارند.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج هرگونه تعمیر گوشی های سامسونگ از مدل های قدیمی و اقتصادی تا مدل های پرچم دار و به روز پذیرفته میشود.

در مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج با استفاده از قطعات اورجینال همراه با گارانتی و دستگاه های دقیق و به روز با بیشترین کیفیت و ظرافت ممکن تعمیرات شما انجام میشود و هیچ گونه جای نگرانی وجود زیرا تمامی خدمات زیر نظر مجرب ترین تکنسین ها انجام میشود.

شما میتوانید تمامی لوازم جانبی مربوط به گوشی های سامسونگ ( تمامی مدل ها) را با بهترین کیفیت و قیمت ممکن در نمایندگی رسمی سامسونگ در کرج خریداری کنید.

پیام بگذارید